مسواک بنزید رژیم غذایی را رعایت نمایید دندان سالمی داشته باشید

تبلیغات

تبلیغات


جستجو

جستجو

امکانات جانبی

امکانات جانبی

مسواک بنزید رژیم غذایی را رعایت نمایید دندان سالمی داشته باشید

  • 543

بسیاری از والدین فراموش می کنند که مرتباً یک مسواک جدید برای کودکان خود بخرند. اگر کودکی به استفاده از مسواک قدیمی ادامه دهد، موهایش فرسوده یا پر از باکتری باشد، این فقط خطر ابتلا به مشکلات دهان و دندان را افزایش می دهد. خرید یک مسواک جدید هر چند ماه یکبار یا زمانی که شروع به بوی بد یا خنده دار می کند بسیار مهم است.

 

  آب بیشتری بنوشید

 

 

 آب بیشتری بنوشید:


هیدراتاسیون برای سلامت بدن و برای بهداشت دهان و دندان بسیار مهم است. هرچه کودک آب بیشتری بنوشد، پاک کردن ذرات غذا و پلاک‌هایی که روی دندان‌ها ایجاد می‌شود آسان‌تر می‌شود. ما والدین را تشویق می کنیم که یک بطری آب بخرند و فرزندانشان آن را به مدرسه ببرند تا اطمینان حاصل شود که در طول روز به نوشیدن آب ادامه می دهند.

 

 

آدامس بایودنت بجوید

 

آدامس بایودنت بجوید:


یکی از ساده ترین کارهایی که والدین می توانند انجام دهند خرید آدامس حاوی زایلیتول است. می توان آن را به صورت آنلاین یا از فروشگاه های مواد غذایی سالم خریداری کرد. جویدن آن می تواند احتمال ایجاد حفره در کودک را کاهش دهد.

 

 رژیم غذایی سالم داشته باشید

 

 

رژیم غذایی سالم داشته باشید:

برخی از غذاها می توانند دندان ها را ضعیف کرده و احتمال پوسیدگی آن ها را افزایش دهند. به عنوان مثال، خوردن رژیم غذایی حاوی قند و کربوهیدرات های فرآوری شده برای دندان ها مضر است. در عین حال، خوردن یک رژیم غذایی سالم در واقع می تواند به تقویت دندان ها کمک کند. برای این منظور، خوردن پروتئین بدون چربی، محصولات لبنی، آجیل، سبزیجات و نوشیدن شیر را توصیه می کنیم.مهم است که قانون دو دقیقه را به خاطر بسپارید و به اندازه کافی مسواک بزنید تا پلاک و ذرات غذایی که روی دندان‌ها ایجاد می‌شوند را پاک کنید. دو دقیقه معمولاً برای تمیز کردن خوب کافی است. مسواک هایی را خریداری کنید که دارای تایمر داخلی هستند یا یک تایمر بخرید که بتوان آن را روی پیشخوان قرار داد.هنگامی که فلوراید به دندان ها زده می شود، می تواند آنها را تقویت کرده و احتمال پوسیدگی دندان را در کودک کاهش دهد. توصیه می کنیم حداقل سالی یک بار فلوراید تراپی داشته باشید.

 

سخن اخر:

در نهایت، نکات بهداشتی خوب دندان برای کودکان مهم است، اما همچنان لازم است حداقل سالی یک بار، اما ترجیحاً دو بار، به مطب دندانپزشکی ما مراجعه کنید. انجام اقداماتی در خانه برای حفظ سلامت دندان ها و لثه ها و مراجعه به مطب ما این احتمال را افزایش می دهد که کودک در حال حاضر و با افزایش سن در سلامت دهان و دندان خود باقی بماند. در مطب دندانپزشکی بلومفیلد ما وقت ملاقات بخواهید


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 8 آذر 1400 ساعت: 1:52
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      پشتيباني آنلاين

      پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين
        آمار

        آمار

          آمار مطالب آمار مطالب



          اطلاعات شما اطلاعات شما
          آی پی آی پی : 3.142.174.55
          مرورگر مرورگر :
          سیستم عامل سیستم عامل :
          تاریخ امروز امروز :
          خبرنامه

          خبرنامه

            براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



            آخرین نطرات کاربران

            آخرین نطرات کاربران

              درباره ما

                به وبلاگ من خوش امدید

              کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خرید لمینت متحرک دندان ترواسمایل اسنپ و سو اسمایل پرداخت درب منزل بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.